Lepas Suami Ambil Benda Tu, Nafsunya Seperti Binatang Saya Tak Dapat Tahan 12 Jam "Main" Non Stop - Isteri

Saya nak share kisah rumahtangga saya. Nak buka cerita pun malu tapi selama ni saya pendam sorang2. Harap perkongsian saya ni dapat memberi manfaat dan pengajaran pada pasangan yg lain.

Hmm..saya dan suami bernikah atas dasar cinta. Selama 8tahun bercinta penuh suka duka akhirnya pada 2014 kami bernikah dan Alhamdulillah dikurniakan seorang cahaya mata. Kisah sedih saya bermula bila dapat tahu suami terjebak dengan Ais/Syabu. Atau biasa dia panggil 'cas'. Sebenarnya dia dah ambil dadah ni sejak sebelum kawin lagi tapi saya tak tahu la seteruk ni. Saya perasan suami jarang 'bersama' dgn saya.



Kadang2 sebulan sekali je itupun lepas dia 'cas'. Dia akan jadi suami yg romantik/baik/pendiam. Waktu ni la nafsu dia membuas mengalahkan binatang. Kadang2 sampai saya tak mampu nak layan. Yelah, dia amek dadah untuk tenaga mana nak larat saya melayan. 12jam non stop,kau tak gila? Kebiasaannya lepas ambil dadah tu suami tak tido 1-2hari. Lepas tu dia akan tido tak sedarkan diri berhari-hari. 

Bila gian abes, mood dia akan berubah. Abes saya dimaki diterajang ditampar. Dengan halusinasi cakap ada suara2 bisik kat telinga, Macam macam lagi. Setiap hari memang saya ni jadi bahan makian dia. Dia ni keje sendiri jadi tak kisah lah dia nak keje ke tak,ikut suka hati dia je.

 Nafkah jangan cerita,zahir batin terabai. Most of the time,saya yang keluarkan duit utk belanja keluarga. Saya tak bekerja, student ipta sepenuh masa. Ada la dapat elaun sikit. Sampai skrg ni habis barang kemas saya tergadai. Saya tahu hisap ais ni tak boleh berhenti. Ye kan? Jadi saya harap pada pasangan bercinta kalau anda tahu pasangan anda 'mat gian', tolong hentikan niat nak berumahtangga kalau tak anda akan menyesal seumur hidup. Kenapa saya tak bercerai? Mungkin ini balasan utk saya sebab melawan cakap org tua sebab nk sgt kawin dgn dia. Sekian.