Kantoi Sajat Dengan Ibunya Sendiri. !!


Setelah berjaya menggemparkan industri kecantikan Malaysia kerana kekeliruan identiti , akhirnya tersebar juga data pengenalan Nur Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajat .

Sebelum ini dikatakan Sajad ada memaklumkan kepada media bahawa pernah seorang doktor mengesahkan jantina dan telah melakukan full checkup kesihatan ke atas dirinya . Malah Sajad juga dilihat tampil berpakaian seksi dan menunjukkan asetnya seperti wanita . Cuma suaranya sahaja yang menyerupai lelaki dan kelihatan khalkum dileher .

Penafian demi penafian yang Sajad buat dan sebarkan , sehinggalah dia kini mendapat penganugerahan Selempang Tokoh Srikandi Tun Puteh oleh Pertubuhan Kebajikan Insaniah Srikandi oleh Duli Yang Maha Mulia Pemangku Raja Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah.

OMG dah dapat tokoh srikandi u know ! 


daftar pemilih

semakan kad pengenalan

Menerusi page viral d viral yang memuatnaik beberapa keping gambar identiti sajad telah disebarkan oleh orang tidak bertanggungjawab . Maka kini sahlah sajad adalah lelaki tulen . 

"Rupanya dia adalah  lelaki tulen dan kenapa dia mengaku khunsa? Dan Sajad pernah cakap dia memilih utk jadi  perempuan ?  Sekarang  mak Sajad pula komen "ibu bapa kena terima walaupun anak sudah menukar jantina!" ermmm bila dah kaya barulah orang boleh terima!" Sajat sajat