Cara Mudah Dapatkan Income Dengan Youtube


Korang pernah dengar tak tentang adsense? Orang cakap dengan adsense boleh buat duit. Betul ke? Macam merapu je bunyinya kan? Zaman sekarang taka da benda yang mustahil. Dengan youtube sahaja dah ramai yang Berjaya buat ribuan ringgit. Padahal apa yang dipaparkan Cuma video. Inilah yang ramai tidak tahu tentang kelebihan adsense.

Jom Jana Pendapatan Anda disini !!

Saya juga salah seorang daripada pengguna internet. Dalam pada keadaan yang serba kekurangan ilmu, saya hanya cuba-cuba sahaja. Ternyata dengan Google Adsense, saya berjaya mendapat 0.5USD sehari. Kalau ditukarkan kepada ringgit, bukankah dah RM1.50? Angka yang kecil inivsudah membuktikan yang memang dengan adsense kita dapat buat duit. Walaupun sedikit, lama-lama jadi bukit juga. Bagaimana caranya meningkatkan adsense kita? Musah sahaja, naikkan viewer anda. Namun begitu, ada caranya. Tak boleh hentam kromo sahaja.

Jana Pendapatan dengan mudah

untuk pengetahuan anda, disini saya ada caranya untuk meningkatkan viewer anda. Ini adalah asas yang akan saya kongsikan kepada anda. Nak buat tak mudah, tapi juga tak susah. Contohnya, pelajari cara-cara nak link adsense ke akaun google anda dahulu. Sepertimana yang dilakukan oleh ramai pengguna youtube, mereka juga menggunakan adsense untuk meningkat viewer dan yang paling seronoknya, setiap kali laman web anda diterokai oleh viewer, anda akan dibayar melalui adsense.