Pemuda Cina Kurang Ajar Terhadap Zahid Hamidi?



Keamanan dalam negara perlu kita pelihara. Ianya memerlukan kerjasama dari semua pihak.  Namun ‘status’ yang dimuatnaik oleh saudara Wira Yusop ini wajar diberi perhatian oleh Ketua Polis Negara.
Tindakan pemuda Cina ini dilihat memang kurang ajar seolah-olah cuba mencabar undang-undang negara apabila mereka seperti cuba ‘membuli’ dengan mengekori dengan rapat kereta Menteri Dalam Negeri, Datuk Zahid Hamidi.
Dari Facebook :-
Kejadian kira2 jam 11.45 sebuah Camry dipandu pemuda Cina telah mengekori Kereta Menteri KDN DATUK ZAHID HAMIDI Dari seremban sehingga Pedas Lingi.body guard Menteri sudah memberi arahan untuk tidak mengekori tetapi enggan sehingga kan terpaksa body guard melontar botol air atas jalan mmberi amaran ketiga dan Cina itu terus gelak besar bersama kawan2 dalam Kereta.
BIADAB SUNGUH PEMUDA CINA INI mengekori Menteri dengan rapat,laluan kecemasan,membawa melebihi had laju,memandu merbahaya ke kiri dan kanan sesuka Hati,mengertawakan seorang Menteri KDN,amaran shingga ke3 dan sebagainya.
Kenapa Tayar Camry ni tak kena tembak Je.hahahah..
Kenapa sekarang semakin Liar & Biadab ni..????!!!!!
Wa aktivis KESELAMATAN jalan raya..Kalau dengan Menteri berani macam ini,inikan rakyat Biasa??
Car 1(Depan)-body guard
Car 2(tengah)-Menteri KDN
Car 3(last)-Camry
Mungkinkah ini merupakan tindakan susulan dari kejadian pergaduhan di Low Yat.  PRU14 ingin menyeru semua pihak agar menyerahkan kepada pihak polis untuk menyelesaikan perkara ini. Negara kita ada undang-undang yang perlu dipatuhi.
Kalau nak tunjuk ‘HERO’ perlulah kena pada tempatnya. Tindakan yang membabi buta akan merugikan diri sendiri.
– PRU14.tv
buli 3
buli 4