Fouziah Gous gelar tunang anak ikan, peminat mengamuk di Instagram


Fouziah Gous dikritik peminat gelar tunang anak ikan - Tindakan Fouziah Gous memuatnaik sekeping gambar romantik bersama tunang dengan caption berbunyi"With my anak ikan" telah mengundang persepsi negatif salah seorang peminat di laman Instagram miliknya.

Peminat berkenaan yang dikenali dengan nama Amoicasillas kelihatan tidak senang dengan caption pendek Fouziah Gous itu kerana baginya kenyataan sedemikian seolah-olah tidak menghormati bakal suaminya. Inilah bunyi komen peminat Amoicasillas yang agak emosional.


Susulan komen negatif itu, beberapa rakan peminat lain cuba menenangkan Amoicasillas agar tidak terlalu emosional dan berfikiran positif. Mereka turut meminta agar Amoicasillas menganggap caption pendek Fouziah Gous itu gurauan semata-mata sebagai tanda dia bahagia dan menyayangi bakal suaminya, Md Zhafran Md Yusof.


Berikut ialah sekeping gambar yang telah mengundang persepsi negatif dan kritikan dari segelintir peminat di laman Instagram Fouziah Gous. Gambar ini dimuatnaik oleh pelakon terkenal itu pada Jumaat, 28 Jun lalu.