Hanez Suraya: Saya Tidak Mahu Aibkan Sesiapa, Biar Isu Reda

Selepas pendedahan tentang status kekasih Hanez Suraya yang didakwa sebagai suami orang, pastinya pelakon ini kini menjadi buruan media untuk mendapatkan penjelasan lanjut lebih lebih selepas banyak gambar mula tersebar.
Rakan media di OHBULAN! memaparkan beberapa keping gambar lagi menunjukkan seorang jejaka yang didakwa sebagai kekasih Hanez Suraya bersama isteri dan anak anak mereka. Banyak persoalan yang perlu dijawab aktress popular ini.
Menerusi aplikasi Whatsapp hari ini, Hanez Suraya memaklumkan kepada kami yang beliau tidak mahu memberikan apa apa kenyataan sekarang ini dan mahu membiarkan isu yang melanda ketika ini reda dengan sendirinya.
“Buat masa sekarang Hanez tak nak jawab apa apa lagi. Hanez tak nak mengaibkan sesiapa. Sekiranya perkara ini semakin teruk sehingga boleh memburukkan nama dan karier Hanez, baru Hanez sendiri akan berdepan. Sekarang ini, biar isu ini reda dulu,” ujarnya.
Well, mahu fokus setajam mana pun pada karier lambat laun Hanez Suraya perlu berhadapan juga dengan para peminat dan juga media yang ingin tahu perkara sebenar ‘kan?