Rozita Che Wan Teruja Untuk Hamil Lagi, Bawa Zain Saidin Bercuti Ke Bali

Hancur ego lelaki Zain Saidin dengan tajuk sebegini. Pasangan Rozita Che Wan dan Zain Saidin baru baru telah terbang ke kepulauan Bali, Indonesia untuk bercuti bersama sama dengan beberapa orang rakan mereka.
Itu cerita sampingan, maklumlah pengantin masih baru bercuti ke luar negara begini masih boleh dianggap berbulan madu. Rozita Che Wan dalam kenyataan terbaru beliau kepada media berkongsi rasa teruja untuk hamil lagi.
“Saya teruja nak mengandung lagi sebab anak bongsu saya pun sudah berusia 16 tahun,” ujar Rozita Che Wan kepada portal GUA baru baru ini.
“Memanglah risau untuk hamil pada usia begini sebab ia agak berisiko. Tapi Didie Alias ada juga berkongsi tips untuk hamil. Mudah-mudahan ada rezeki untuk saya dan Zain menimang cahaya mata,” tambahnya yang juga mengakui percutian ke Bali merupakan bulan madu kedua.
Rozita Che Wan turut berkongsi yang beliau berasa kekok sehingga tidak boleh tidur malam pada awal perkahwinan namun kini sudah semakin selesa hidup bersama suami, Zain Saidin.