(8 GAMBAR)Nur Fazura Sambut Tahun Baru 2014 Di Las Vegas

scha
Kami nak mintak maaf terlebih dulu kalau ada pembaca yang menyampah. Maklumlah, sikit-sikit kuar citer Scha Al Yahya. Bukan apa, kami nie memang minat sangat-sangat kat dia. Sebab bagi kami dia ada pakej yang sangat lengkap. Mutu lakonan pun not bad lah jugak di mata kami.
Mungkin semua orang dah tengok video iklan Celcom Scha dan Fahrin tue. Ala yang Fahrin ajak Scha kawin guna SMS tue. Kali nie bukan sekadar lakonan dah tapi yang real punya. Dengar cerita nya mereka berdua nie memang tunggu masa jer nak bertunang. Mungkin sebab Fahrin takut kot pisang berbuah dua kali. Lagipun Scha nie kan ramai peminat.
Walaupun kami tak berapa suka sangat kat Fahrin, tapi kami sentiasa mendoakan kebahagiaan Scha. Jadi kalau Scha bahagia di samping Fahrin, biarkanlah mereka berdua bercinta. Buat Fahrin, cepat-cepatlah masuk meminang. Kang terlepas kang baru menangis tak berlagu.
Lagi gambar terbaru Scha Al Yahya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
scha
scha
Jelesnya Abang Nara melihat gambar-gambar Nur Fazura menyambut tahun baru 2014 di Las Vegas. Untuk makluman, Fazura sudah berada di Amerika Syarikat sejak 24 Disember yang lalu. Seronok sungguh melihat keriangan di wajah Fazura bersama “crown Happy New Year” di kepalanya. Comel sangat-sangat.
fazura sambut tahun baru 2014
Fazura tidak berseorangan menyambut tahun baru di Las Vegas sebaliknya ditemani oleh 2 orang rakan berkulit putih. Melalui caption yang ditulis di akaun Instagramnya, hubungan mereka bertiga diklasifikasikan sebagai “bestfriend”.
We’re the 3 best friends that anybody could have..???? Love u both so much!???? @jeffn31l @randyseidman #TheGoodGuys #Celebrations #Friends #GreatTimes #FazbulousInLasVegas
fazura sambut tahun baru 2014
Abang Nara yakin sambutan tahun baru di Las Vegas lebih meriah berbanding di Kuala Lumpur. Apa pun, semoga tahun 2014 akan membawa seribu sinar buat Fazura. Mungkin sudah mula boleh fikirkan mengenai mendirikan rumahtangga. Abang Nara pasti banyak peminat Fazura yang tak sabar mahu melihatnya di atas pelamin. Lagi beberapa keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
fazura sambut tahun baru 2014
fazura sambut tahun baru 2014
fazura sambut tahun baru 2014
fazura sambut tahun baru 2014
fazura sambut tahun baru 2014
fazura sambut tahun baru 2014