Scha Al Yahya Kini Hamil?

Anak adalah penyeri dalam kehidupan sepasang suami isteri. Tak pernah lagi Abang Nara dengar mereka yang berkahwin tetapi tak mahu anak. Cepat atau lambat, itu semua adalah rezeki daripada Allah. Membaca Pancaindera semalam, Abang Nara tumpang gembira apabila perkhabaran mengenai kehamilan Scha Al Yahya. Benar atau tidak berita ini, masih belum disahkan oleh tuan punya badan.
scha al yahya mengandung
Scha dan Awal telah mendirikan rumahtangga sekitar Mei 2012. Kalau anda mengikuti Instagram suami isteri ini, anda pasti akan perasan semenjak dua menjak ini Scha sering demam dan jatuh sakit. Menurut Syed yang menulis artikel kehamilan Scha semalam, sakit-sakit yang dialami oleh pengacara Muzik-Muzik ini adalah kerana pembawakan anak di dalam perut. Logik juga kan?
scha al yahya mengandung
Jika berita kehamilan ini adalah benar, jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Scha dan Awal. Pasti mereka berdua sangat teruja. Abang Nara yakin para peminat mereka pun sangat gembira mendengar berita ini. Diharap Scha atau Awal dapat mengesahkan berita ini secepat mungkin. Beberapa lagi gambar pasangan sama cantik sama padan ini dengan membaca artikel sepenuhnya.
Sumber- Nara