Cerita Lawak – Abang Curang

Suatu hari, seorang suami baru pulang dari meeting (sebenar nye dating) dan melihat isterinya menangis teresak2…
Suami : Kenapa ni yang?
Isteri : Sudah la bang..lepaskan saja saya ni!!
Suami : Eh..kenapa awak cakap camtu plak??
Isteri : Saya tahu..awak ada jumpa perempuan len kan?
Suami : Eh…apa awak cakap ni?? (kontrol konon)
Isteri : Sudah la bang..semua nya dah terbukti…ada perempuan yang jawab telefon masa saya call awak…dah banyak kali..
Suami : Eerr..aaa… ba…baik la..abang mengaku..abang ada perempuan len..tapi..apa yang perempuan tu cakap kat awak?
Isteri : Huh..nyampah..mentang2 saya tak tau omputeh…tapi saya ada hafal apa yang dia cakap..
Suami : Dia cakap apa?
Isteri : Dia cakap.. “The number u have call..cannot be reached at this momment..Please try again”…asal saya telefon je..dia cakap camtu…dia tak reti cakap Melayu ke???
p/s : errrkkk..terkantoi sudah..haha