[GAMBAR] Kemalangan Paling MISTERI & NGERI Di Lokasi Paling Berhantu !!

Brado Kapak – Hujan lebat turun tidak henti-henti sejak siang tadi. Hal ini telah mengakibatkan pelbagai kemalangan nyawa, banjir kilat dan pelbagai lagi malapetaka buruk menimpa ramai rakyat Malaysia. Musim hujan yang datang setiap akhir tahun ini adalah daripada musim Monsoon yang tiba. Monsoon Timur Daya dilaporkan sedang menaiki paras tertingginya minggu ini.
Antara lokasi yang akan mengalami situasi buruk adalah seluruh bahagian Pantai Timur Malaysia. Lokasi yang berhampiran pantai adalah kawasan merah pada musim Monsoon seperti ini. Tiupan angin monsoon yang kencang akan mengakibatkan ribut taufan, hujan lebat, banjir kilat dan macam-macam lagi peristiwa alam.
Antara yang paling misteri dilaporkan sepanjang musim angin Monsoon tahun ini adalah, satu kemalangan di Jerangau-Jabur. Lokasi ini memang lokasi paling misteri dalam seluruh jalan di tanah air kita. Lokasi jalan raya utama Jerangau – Jabur – Kemaman merupakan jalan paling sunyi, paling misteri, kelam dan tiada lintasan elektrik sepanjang jalan ini. Lebih misteri berbanding jalan Gua Musang – Kuala Krai.
Satu kemalangan ngeri telah dilaporkan hari ini sekitar jam 6 petang tadi waktu tempatan di kilometer 121 Jalan Jerangau – Jabur – Kemaman. Kemalangan mengakibatkan sebuah kenderaan pacuan 4 roda Toyota Triton dengan sebuah lori minyak yang membawa muatan Minyak Masak Saji. Kemalangan dilaporkan oleh agensi berita tempatan kepada pihak kami. Mengapa kami katakan ini adalah antara kemalangan paling misteri?? Lihat sahaja kenderaan Triton yang remuk teruk sehingga hilang separuh daripada jasad kenderaan tersebut. Bagaikan kereta Half Cut berada di atas jalan raya ! Begitu sekali kengerian kemalangan ini. Mohon maaf admin tak dapat paparkan gambar mangsa kemalangan kerana ia lebih ngeri daripada yang disangkakan.
Jalan dari arah Jerangau menuju Kemaman ini merupakan antara jalan penghubung negeri yang paling teruk dalam Malaysia. Walaupun tidak hujan, jalan ini memang menyeramkan kerana jalannya yang sempit dan dipenuhi lobang disetiap jalan. Pada waktu malam pula, jalan ini sangat gelap gelita dan berhantu. Banyak kisah dan tragedi kemalangan disebabkan ternampak lembaga hitam, makcik berbaju putih melambai-lambai dan macam-macam lagi. Harap je negeri pengeluar minyak, tapi kualiti jalan macam hampeh. Mana Mat Said ni?? Tak buat kerja ke?? Repair la jalan tu Mat Id oii…. kesian awok-awok Ganu Hanelang mu ni….
Diberitakan kepada kami, pemandu lori tersebut patah tangan dan pemandu Toyota Triton tersebut meninggal dunia. Ayuh sama-sama kita hadiahkan bacaan surah Al-Fatihah kepada pemandu Triton tersebut… Al-Fatihah….
NOTA OOO ! Orang2 kaya BN @ pengundi BN yang saja jer tunjuk low profile bawak kancil dan tak kisah minyak naik barang naik lagi kena hati2. Keta tu safety gila tu. Triton pun hancur bai…
LAGI GAMBAR !!
wow 4

-
wow
-
wow2
-
wow 3


Sumber berita dipetik daripada awok-awok Ganu Hanelang…
Artikel ditulis oleh BRADO KAPAK.