Lana Nordin Nafi Guna Ilmu Hitam Pikat Johan As’ari

Ya, sememangnya berita percintaan antara Johan As’ari dengan pelakon seksi Lana Nordin merupakan bualan hangat di kala ini. Jadi kami harap pembaca BN dapat bertahan dengan berita berkala tentang mereka yang pastinya akan dilaporkan dari pelbagai aspek. Khabarnya, timbul dakwaan yang Lana telah menggunakan ilmu hitam untuk memikat Johan As’ari.
 photo lana.jpg
Gambar mStar
Ialah, mulut orang bukan boleh ditutup, apatah lagi kisah percintaan mereka ini berlaku dalam masa yang singkat. Lana Nordin melalui mStar Online memberitahu yang dakwaan tersebut tidak masuk akal:-
Susah untuk terangkan situasi ini, saya anggap perkenalan dalam tempoh tiga hari ini dan kemudian terus dilamar dianggap sebagai pertemuan baik antara saya dan Johan.
Ini kerana saya mahu seorang lelaki yang menerima saya seadanya dan kemudian membimbing saya mengubah diri ke arah kebaikan. Terkejut juga apabila orang anggap saya gunakan ilmu hitam terhadap Johan. Itu adalah tuduhan yang tidak masuk akal.
Lana juga tidak menafikan yang ibu Johan masih belum dapat menerima dirinya sebagai calon menantu dengan sepenuhnya, namun baginya perubahan penampilan yang bakal dilakukan secara sedikit demi sedikit akan membantu wanita itu yang dikenali sebagai Datin Firdaus untuk menerimanya.
Johan juga khabarnya percaya perubahan Lana untuk menjadi seorang Muslimah yang baik pasti akan membuatkan ibunya menerima wanita yang dicintai itu.
Tak baik betul siapa yang kata Lana ‘mandrem’ tu kan. Cinta memang tak kenal usia, atau latar belakang. Kalau hati mereka berdua dah suka tidak perlu kita mempertikaikan, apatah lagi keduanya bujang trang tang tang. Sebaliknya, mari kita doakan kebahagiaan mereka saja.