Kes Sharifah Sakinah Disahkan Mengalami Gangguan Mental Adalah Betul


Assalamualaikum....


Baru tadi aku dapat info yang pelakon Sharifah Sakinah yang suka sangat membuat video gila-gila bersama kawan-kawannya melalui laman sosial keek telah dihantar ke pusat rawatan mental sungai buluh akibat mengalami gangguan mental tahap yang amat serius


bukti yang ada menunjukkan yang Sharifah Sakinah didalam van yang dimana dekat van tersebut ada tertulis pusat rawatan mental sungai buluh menghangatkan lagi keadaan yang amat panas ketika ini


lihat gambar dibawah


Yep setelah aku selidik punya selidik bahawa Sharifah Sakinah Disahkan Mengalami Gangguan Mental Adalah Betul,


yep memang ramai yang suka dengar berita pasal Sharifah Sakinah ni, tapi disini ingin aku perjelaskan bahawa yang 

Sharifah Sakinah Disahkan Mengalami Gangguan Mental Adalah Betul-Betul Tipu

Kalau kita amati dengan betul perkataan ada pada van tersebut PUSAT RAWATAN MENTAL SG BULOH yang sebenarnya PUSAT RAWATAN MENTAL SG BULOH yang dimaksudkan adalah tak wujud pun,aku try google pun memang tiada dalam google


setelah diselidik selidik rupanya nama itu sebenarnya adalah hasil photoshop, siapa punya kerja aku pun tahulah,sebab mungkin ada yang sakit hati sangat dengan Sharifah Sakinah ni hingga sanggup berbuat sebegitu atau sengaja buat lawak

tapi kantoi,sebab kalau betul Sharifah Sakinah dihantar ke pusat rawatan mental,takkan dia dengan senang lenang jer duduk kat depan bersebelahan tempat duduk driver betul tak ?