Hanez : Lelaki Kaya Sebagai Bonus Untuk Saya. Hati Budi Lagi Penting

Anda masih perlukan kisah Hanez Suraya bukan? Kami berikan lagi namun kali ini adalah sebahagian dari temubual pelakon ini bersama Utusan Malaysia yang diterbitkan hujung minggu lalu berkaitan hubungan cinta beliau dengan jejaka bernama Romie.
Hanez Suraya yang sebelum ini pernah ada menyatakan hasrat untuk berkahwin dalam tahun ini nampaknya menyerahkan soal jodoh itu kepada perancangan Tuhan selepas apa yang terjadi namun pelakon itu tetap mengharapkan jodohnya dengan Romie.
“Biarlah takdir yang menentukan hala tuju perancangan kami. Saya tidak mahu terburu-buru dalam perkara yang membabitkan masa depan. Saya juga sama sekali tidak akan mendesak Romie untuk segera berkahwin dengan saya. Saya pun masih tahu malu”
Pelakon ini juga menolak sekeras kerasnya beliau terpikat dengan Romie kerana kekayaan jejaka itu dengan menyatakan hati budi dan kesediaan lelaki itu menerima diri beliau seadanya sebagai satu tarikan selain ketulusan cinta ketika menghadapi dugaan ketika ini.
“Kalau dapat bakal suami orang kaya itu adalah bonus tapi apa yang penting adalah hati budi”
Itu apa yang diungkapkan Hanez Suraya dan anda boleh membaca transkrip temubual penuh bersama Hanez Suraya di Utusan MalaysiaEnjoice!