Sempat Meloloskan Diri — Nora Danish Sambut Hari Lahir Di Kelab Haram?

Episod terbaru program 999 yang disiarkan di TV3 beberapa hari lalu ada menyiarkan satu kisah serbuan pihak berkuasa yang dilakukan ke atas sebuah premis hiburan tidak berlesen di Bandar Utama, Selangor — dan bukan kisah jenayah yang ingin kami paparkan.
Wartawan 999 yang mengikuti pihak berkuasa tempatan ketika itu mendakwa ada seorang selebriti tempatan yang turut sama hadir ke pusat hiburan itu dipercayai untuk menyambut ulangtahun kelahiran beliau bersama rakan rakan.
Sempat Meloloskan Diri -- Nora Danish Sambut Hari Lahir Di Kelab Haram? - ROTIKAYA
Wartawan tersebut menunjukkan beberapa keping kad jemputan ke majlis artis tersebut yang menyerupai kad jemputan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Nora Danish baru baru ini — yang beliau kirimkan sendiri gambarnya ke Instagram.
Menurut laporan itu juga, selebriti yang didakwa menyewa bilik khas bernilai RM5,000 itu sempat meloloskan diri sebelum pihak berkuasa tiba dan tidak tahu sejauh mana benarnya — atau majlis sambutan beliau sudah tamat sebelum pihak berkuasa tiba.
Tonton sedutan video di atas yang kami ‘pinjam’ dari portal video Tonton & berikut beberapa keping gambar sekitar majlis sambutan ulangtahun kelahiran Nora Danish yang dianjurkan baru baru ini. Happy birthday Nora Danish & kita enjoice!